16 de novembre, 2009

Excomunions

Amb més o menys entusiasme i implicació personal he participat en diferents moments de la meva vida en tres avortaments. M'he divorciat. He viscut durant molts anys en maldestre concubinat. M'he tornat a casar aprofitant les lleis civils. Ben al contrari d'Edith Piaf jo sí que m'arrepenteixo de tantes coses... Provaria de fer-les d'alguna altra i millor manera. No és aquí ni el moment ni el lloc per dir-vos quines serien. Prou dolor arrossego. Quantes vegades he estat excomunicat ? La llefiscosa llengua de monsenyor Camino em persegueix i m'amenaça encara. Quan torni a passar per la capella militar del parc de la Ciutadella miraré a veure si estan repartint la comunió. O a Sant Miquel dels Sants, al carrer Escorial... M'esperaré si cal una estona i combregaré altra vegada. El Gran Arquitecte de l'Univers somriurà en veure una puça fent el milhomes. En defensa pròpia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada